loading...
test
zahra بازدید : 264 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

15 خانه مجلل و گرانقیمت ترین منزل های دنیا

15 - منزل ای به ارزش 45 میلیون دلار در نیویورک

 

پنت هاووس مولتی میلیون دلاری که صاحب آن آقای " دنیل لوئیب" مدیر صندوق دپارتمان بیمه دنیل است ؛ این ویلای مجلل گرد از آدرس های منحصربه فرد نیویورک را از آن خویش کرده.

 

 گرانترین خانه دنیا

 

14- خانه باغ دار مجلل 88 میلیون دلاری در مونته سیتی کالیفرنیا

 

این خانه ی 42 هکتاری متعلق به کسی نیست جر ملکه مدیای آمریکا "اپرا وینفری" . این زن نامی ثروتمند نه تنها چنین ویلای باشکوهی دارد بلکه ملک و املاک با ارزش دیگری نیز در شهرهای سایر به اسم خویش دستک زده است.

 

 گرانترین خانه دنیا

 

13- منزل ی ساحلی بینظیر 95 میلیون دلاری در کناره پالم

 

این خانه ی ساحلی مجلل و باشگوه از آن دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا است ، خانه ای با امکانات بی اندازه ویژه در پیش از این در دنیای مد نمور به آن پرداخته ایم.

 

 گرانترین خانه دنیا

 

12 - خانه ی گرانقیمت 100 میلیون دلاری در تپه های لس آلتوس در کالیفرنیا

 

میلیاردر روسی "یوری میلنر" بخشی از دارایی های میلیاردی اش را به این خانه ی 100میلیون دلاری گزین کردن داده است ، خانه ای که استخر داخلی و محوطه ی آن مجزا است و زمین تنیس آن از مشخصات بی همانند است . این مرد ثروتمند علی رقم داشتن چنین خانه ای به همراه همسر و تک دخترش در مسکو حیات می کند.

 

 گرانترین منزل دنیا

 

11- خانه ی 102 میلیون دلاری در میان طبیعت بکر شرق هامپتون

 

این خانه ی 40 هکتاری متعلق به میلیاردر "رون بارون" است و در فهرست گران قیمت ترین ویلاهای گیتی قرارگرفته است.

 

 گرانترین خانه دنیا

 

10- ویلای 117.5 میلیون دلاری در کالیفرنیا

 

این منزل گرانقیمت از آن "ماسایوشی سان" است ؛ امارتی لوکس که به داشتن کتابخانه ای غنی و امکانات رفاهی در تمام جهان شناخته شده است.

 

گرانترین منزل دنیا

 

9- خانه ی لوکس 120.5 میلیون دلاری در واشنگتن

 

خانه ای با امکانات و تکنولوژی پیشرفته که متعلق به ثروتمند ترین درگذشت گیتی "بیل گیتس" است .این امارت حائز باشگاهی به مساحت 2.500 فوت مربع و استخری به متراژ 60 فوت است.

 

 گرانترین خانه دنیا

 

8- خانه ی 130 میلیون دلاری در ساحل پالم فلوریدا

 

ویلایی ساحلی "کن گریفینز" احد از بهترین خانه های گیتی برای استراحت و تفریح است به خصوص به انگیزه داشتن زمین تنیس بی اندازه اش.

 

گرانترین منزل دنیا 

 

7- منزل ای 132.5 میلیون دلاری در آگوستا

 

برخی معتقدند به دلایلی ارزش راستین این خانه اعلام نمی شود و این امارت پرشکوه برحسب یک سری رسیدگی های کلی با این ارزش گذاری در این لیست قرار گرفته است.

 

گرانترین منزل جهان 

 

6- منزل 200 میلیون دلاری در ناحیه ی جنگلی کالیفرنیا

 

خانه ای یا بهتر است بگوییم مجموعه ای از منازل از آن لری اِلیسون، بنیان گذار اوراکل است ، منزل ای با طراحی و معماری یاپنی چندین دسته دارد که رویهمرفته 10 خانه مخصوص با کاربردهای مختلف چکیده می شود.

 

 گرانترین منزل دنیا 

 

5- هاید پارک لندن به ارزش 221 میلیون دلار 

 

هاید پارک از بزرگترین پارکهای شهر لندن و یگانه از پارکهای سلطنتی این شهر است. هاید پارک توسط دریاچهٔ سرپنتاین به دو نیمه می شود. هاید پارک به همراه باغ کنسینگتون 253 هکتار مساحت دارد.

 

گرانترین خانه دنیا

 

 

 

4 - باغ قصر رینگتون کاخ 222 میلیون دلاری

 

این خانه لوکس از آن تامارا، دختر قهرمان مسابقات ساختاره یک و میلیاردر Bernie Ecclestone است. ویژگی های شگفت انگیز این خانه دربرگیرنده امکانات رفاهی مشابه سالن بولینگ و حمام ساخته شده از بلورهای آمازون است.

 

 گرانترین خانه دنیا

 

 

 

3- خانه ی زیبای 750 میلیون دلاری در فرانسه

 

این منزل که بعد از پادشاه لئوپولد دوم بلژیک نامگذاری شده، به عنوان گران ترین و بزرگترین ویلای فرانسوی شناخته می شود. این است که در یک زمین 20 هکتار ساخته شده و دیدنی نفس گیر از دریای مدیترانه را فراهم می کند.

 

گرانترین خانه دنیا

 

 

 

2- منزل ی 1 میلیارد دلاری در بمبئی هندوستان

 

موشک امبانی، یگانه از ثروتمندترین بازرگانان در هند، آسمانخراش خویش را به خویش اختصاص داده است که برای ساخت آن 1 میلیارد دلار پرداخت کرده است. این خانه دارای "طبقه سلامتی"، شش سطح خودروگاه زیرزمینی و چندین سالن ورزشی است. این بسیار عظیم است که به کارکنان 600 نیاز دارد لغایت خانه را در شکل بالا نگه دارند.

 

گرانترین منزل دنیا

 

 

 

1-قصر باکینگهام با 1.55 میلیارد دلار گران بها ترین خانه جهان

 

مطمئنا نام آن را شنیده اید ، منزل ای با طراحی پرشکوه و امکانات بی اندازه لاکچری .ملکه ویکتوریا، نخستین سلطنت نشینی که قصر باکینگهام را خانه خویش گزید، و بعد از بر تخت نشستنش در سنه 1837 به قصر اخیر تکمیل شده نقل فضا کرد.

 

کاخ باکینگهام در لندن اقامتگاه اصلی خانواده سلطنتی بریتانیا است. این قصر همچنین یکی از بزرگ ترین قصر های سلطنتی پرکار دنیاست. با پیمان گرفتن در شهر وست مینستر، این کاخ اغلب مرکز رویدادهای عمومی گزیده تر و مهمانی های سلطنتی است. این محیط‌ در هنگام جشن های ملی، مورد توجه بریتانیایی ها است.

 

 گرانترین خانه دنیا

 

طراحی های داخلی اصلی از دسته کاربرد مفصل از سنگ مرمرنمای رنگارنگ و لاجوردهای آبی و صورتی، به رهنمود راز چارلز لانگ، که در اوایل سده نوزدهم چهره گرفتند، هنوز دست باقی باقیمانده اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 297
  • بازدید کلی : 1,293