loading...
test
zahra بازدید : 24 یکشنبه 18 خرداد 1399 نظرات (0)

اتاق شغل خانگی:

اتاق کار‌های خانگی در خانه مدرن بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. در پیرامون آرام و در طراحی دکوراسیون اطاق پیشه در منزل می‌توان خلاقیت از خود پرتو عدل و با آرامش کار‌های یومیه را انجام داد. فضای دفتر شغل خانگی خود را می‌توانید به یک پیرامون کاملا سفارشی تبدیل کنید.برای داشتن یک دفتر پیشه نوین و جذاب و دارای محیطی صمیمانه می‌توان از فرش‌های سخیف امروزین استفاده کرد. چرا که فرش اتاق کار شما را جلوه‌ای زیبا می‌بخشد.

میز تلوزیون‌های نوین شناور یا دیواری منزل های مدرن:

استفاده از میز تلوزیون‌های نوین شناور نیز می‌تواند در طراحی دکوراسون منزل های مدرن کارساز باشد. بویژه در اطاق خواب ها و اطاق نشیمن. درباره میزهای تلویزیون و در صورتی که قصد خرید میز تی وی دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب راهنمای خرید میز تلویزیون را نیز مطالعه کنید که در آن به طور کامل به شناسایی گونه ها میزهای تلویزیون و راهنمای خرید آن‌ها پرداخته‌ایم.

طراحی درونی خانه های مدرن:

در طراحی منزل های امروزین باید به این اصل توجه داشت که باید بر طبق اصول اولیه یعنی انسجام بین تقدیر های گوناگون خانه استوار باشد. مثلا حال و پزیرایی‌ها دارای طراحی و چیدمانی یکسان باشند.

 

دکراسیون آشپزخانه منزل های مدرن:

در طباخ خانه ها عناصری که باید به ‌آن‌ها پروا کرد کابینت‌ها، سنگ اپن و ابزارها باره احتیاج یک طباخ خانه است که باید آن‌ها را جوری برگزیدن کرد که به خوبی با هم ترکیب شوند. روشنایی طبیعی در طباخ خانه های نوین احد اصلی‌ترین نکات در طراحی آشپزخانه است.

طراحی سالن نشیمن در طراحی منزل های مدرن:

برای داشتن اتاق نشیمنی نوین و زیبا استفاده از کفپوش‌های چوبی، کاغذ دیواری، صندلی‌های راحتی، چراغ ها و داشتن نورگیر می‌توان در نظر گرفت. به کارگیری فرش در طراحی اتاق‌های نشیمن امروزین می‌تواند یکتا از عناصری باشد که طراحی شما را شیک‌تر و با سلیقه‌تر جلوه می‌دهد.

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتنی مدرن:

حمام:

معمولا در دکوراسون‌های حمام  نوین در منزل های مدرن از رنگ‌های صریح و شاد کاربرد می‌کنند. از تکه‌های تزیینی همرنگ با گرمابه می‌توان برای جلوه دادن و تسکین بخشیدن به فضای تو گرمابه بهره‌گیری کرد. داشتن روشنایی طبیعی در گرمابه یکتا از لازمه‌های داشتن یک گرمابه شیک و قشنگ است. به کارگیری کفپوش‌های طایفه نیز میتواند در داشتن حمامی امروزین کار‌ آمد باشد.

سرویس بهداشتی مدرن:

سرویس‌های بهداشتی باید محیطی آرام و دلنشین داشته باشند. محیط حقیر سرویس بهداشتی دربایستن به تزیین و زیباسازی دارد. به کارگیری سنگ‌های تزیینی برای پوشاندن دیوار و کف سرویس بهداشتی در زیبایی محیط سرویس بهداشتی نیز تاثیز بسزایی دارد. به کارگیری سینک‌های طرح دار و فانتزی لامپ‌های سقفی بلند و هالوژن‌های پر نور با نور‌های صریح می‌تواند سرویس بهداشتی شما را به بهترین نحو تزییت کند.

اتاق خواب‌های منزل مدرن:

اتاق خواب‌های نوین را می‌توان در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی کرد. یگانه از طرح‌های نسبتا پرطرفدار بین اتاق خواب‌های نوین ترکیب رنگ‌های خاکستری و سفید است. اتاق خواب‌های امروزین معمولا پنجره‌هایی بدون پرده و محیطی خلوت دارند. استفاده از فرش‌های همرنگ محیط، نقاشی‌های قاب شده هم رنگ دیوار و سقف می‌تواند به مدرنیته بودن طراحی یک اطاق امروزین کمک کند.

جزئیات دکوراسیون درونی خانه مدرن:

در خانه های با دکوراسییون امروزین اغلب از لوازم تزیینی کمی کاربرد می‌شود و در چهره استفاده به چهره پراکنده چیده می‌شوند؛ چرا که وسایل تزیینی جلوه ساده و مدرن پیرامون منزل را شلوغ می‌کنند و مایه ممانعت از فهم بهتر پیشه بر از ساختار خانه‌های با سبک نوین می‌شوند. به کارگیری چراغ‌های سقفی باکس دار، کمد‌های یک قطعه و گل و گیاه با چیدمان پراکنده. معمولا خانه ‌های با سخیف مدرن چیدمانی ساده دارند و فاصله و وسیله ها و مبلمان از هم و از دیوارها بسیار است.

یکی سایر از ویژگی‌های دکوراسیون داخلی خانه نوین به کارگیری شومینه‌های طرح دار که گرد از متداول‌ترین طراحی‌های دکوراسیون درونی در اطاق نشیمن است. معمولا در خانه‌هایی که ساختار نوین و غیر متراکم دارند اطراف شومینه‌ها خلوت است و شمار وسایل اطراف به حداقل می‌رسد.

در طراحی دکواسیون امروزین ترکیب قسمت‌های گوناگون منزل با یکدیگر و به کارگیری فضاهای متفاوت همانند طباخ خانه و اتاق نشیمن و ست کردن دکوراسیون و رنگ بندی آن‌ها با یکدیگر گرد دیگر از ایده‌های خلاقانه در طراحی منزل نوین است. به کارگیری فضاهای بیرونی خانه همانند ایوان و ایوان برای شب نشینی‌ها یا یک شام خانوادگی لذت دسته با به کارگیری مبلمان یا صندلی‌های شیک یکی از کارآمد‌ترین موارد به کارگیری بالکن‌ها و تراس است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 323
  • بازدید کلی : 1,319